Matthys este un business specializat în vânzarea de instrumente și echipamente utilizate în proiectele de restaurare a mașinilor și a motocicletelor: echipamente de sablare, vopsire sau lustruire, uleiuri, scule electrice etc.

Compania comercializează produsele în Europa și se adresează atât profesioniștilor, cât și utilizatorilor privați. Vine în întâmpinarea profesioniștilor care doresc să restaureze bunuri, oferindu-le echipamentele necesare la un excelent raport calitate-preț.

Webshop: www.matthys.net

Portfolio: Matthys

Află cum am ajutat

Design, dezvoltare de webshop, setarea conturilor de advertising și tracking, acestea sunt serviciile cu care am ajutat. Desigur, totul a început cu o întâlnire.

Dacă ne citești des secțiunea de portofoliu, probabil ești familiar cu modalitatea noastră de lucru. Colaborările noastre încep mereu cu un briefing pentru development, fază în care adunăm toate informațiile necesare pentru a începe planificarea muncii propriu zise.

În etapa de cercetare tehnică am creat structura viitorului webshop, pe care am ajustat-o în funcție de feedback-ul clientului, până când am ajuns la o variantă agreată de ambele părți implicate – versiunea finală.

Din moment ce clientul comercializează produse în Uniunea Europeană, site-ul a fost gândit ca un proiect multi-lingvistic, ce încorporează limbi precum: engleză, germană, franceză și olandeză.

În ceea ce privește designul, acesta a fost gândit cât mai curat și simplu. Iar din momentul în care site-ul urma să fie lansat, știam că toate configurările SEO și SEA necesitau să ofere o creștere garantată.

Design și dezvoltare

Atunci când ne raportăm la un webshop, adevărata provocare este reprezentată de traducerea conceptului de brand într-o interfață prietenoasă și simplu de navigat. Echipa noastră de designeri au optat pentru un design simplu, care să evidențieze produsele comercializate de client. Categoriile de produse sunt intuitive și simplu de găsit.

Developerii noștri au instalat serverul de test și platforma, au integrat modulele necesare, au programat funcționalitățile custom de back-end și, ulterior, au programat template-urile. Produsele au fost sincronizate cu ajutorul unei soluții ERP. Webshopul a fost dezvoltat în Magento 2, versiune ce oferă multiple oportunități proprietarilor de business.

SEO & SEA

Funcționalitățile SEO și SEA ocupă un loc important în rândul configurărilor esențiale pe care le realizăm înainte de lansarea unui site. Ne place să ne asigurăm că webshopurile pe care le dezvoltăm sunt indexate corect de motoarele de căutare și toate datele colectate sunt reprezentative.

Drept urmare, am implementat instrumente precum Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console și Bing Webmaster Tools. Ne-am asigurat că toate redirecturile 301 sunt puse în practică, iar conturile aferente sunt configurate corespunzător.

Lansarea site-ului

Ne-am asigurat că lista de cerințe pentru go-live este completă. Webshopul a fost testat atât de echipa noastră, cât și de clienți. Acum, el este live și poate fi vizitat la www.matthys.net.

Suntem bucuroși că avem oportunitatea de a lucra cu o diversitate de clienți: de la afaceri fashion de nișă precum Rosette la Vedette, la business-uri internaționale de leisure precum CanvasCamp sau business-uri intenaționale din sfera auto, precum Matthys.

Crezi că vom face echipă bună pentru proiectul tău? Noi suntem convinși!

Suntem ochi și urechi când vine vorba de nevoile tale, mereu la curent cu toate noile tendințe și cu un pas înaintea competiției. Cu noi, proiectul tău va avansa oricât de mult dorești. Spune-ne ce ți-ai propus și te vom ajuta să-ți pui planul în practică – de la A la Z!

Cere o ofertă